پای گروه سرود شهید پایدار به مسابقات قرآنی مدها متان باز شد 
پای گروه سرود شهید پایدار به مسابقات قرآنی مدها متان باز شد 

پای گروه سرود شهید پایدار به مسابقات قرآنی مدها متان باز شد 

ایوب عبدی نسب گفت: به منظور ثبت نام فعالان قرآنی از ظرفیت ایمان عباس زاده مربی گروه سرود شهید پایدار استفاده شده است و علاوه بر این نیز قرار است در برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان با کانون همکاری کند.
شناسه خبر : 1121524 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

«ایوب عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، با اشاره به این که رواق نور یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما است، گفت: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان یکی از برنامه های این رواق است که پایان آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در این دوره از مسابقات است.


مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در این کانون تصمیم داریم از فرصت باقی مانده برای برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان استفاده کنیم.


وی بیان کرد: این دوره از مسابقات قرآنی مدها متان ویژه اعضای کانون ولایت و همچنین فعالان قرآنی شهرستان جیرفت است که در محل مسجدالرسول برگزار می شود.


عبدی نسب ابراز کرد: بر همین اساس فراخوان دعوت از فعالان قرآنی مساجد شهرستان اعلام شده تا در صورت تمایل با مراجعه به کانون ولایت در این مسابقات ثبت نام و شرکت اقدام کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت ادامه داد: به منظور ثبت نام فعالان قرآنی از ظرفیت ایمان عباس زاده مربی گروه سرود شهید پایدار استفاده شده است و علاوه بر این نیز قرار است در برگزاری این مسابقات با کانون همکاری کند.


وی اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدها متان به صورت حضوری ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه برگزار می‌شوند و تاکنون فعالان قرآنی و نوجوانان گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت در این مسابقات ثبت نام کرده اند.


عبدی نسب اضافه کرد: این مسابقات در رشته های مکبری، اذان، قرائت تقلیدی ترتیل و تحقیق و صحت قرائت نماز برگزار شده و فیلم های ضبط شده آن به منظور رقابت در بخش استانی در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می شوند.

پایان پیام/ 586